|
|
|
|
|
|
|
Manualna przekładnia biegów |
|
|
|
2.0 SOHC |
2.0 DOHC |
2.2 DOHC |
|
|
Prędkość max |
188 |
206 |
TBD |
|
|
Zdolność pokonywania wzniesień |
0,54 |
0,57 |
TBD |
|
|
Promień zawracania |
5,5 |
5,5 |
TBD |
|
|
|
|
|
|
|
|
Automatyczna przekładnia biegów |
|
|
|
2.0 SOHC |
2.0 DOHC |
2.2 DOHC |
|
|
Prędkość max |
187 |
192 |
TBD |
|
|
Zdolność pokonywania wzniesień |
0,62 |
0,65 |
TBD |
|
|
Promień zawracania |
5,5 |
5,5 |
TBD |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silnik |
|
|
|
2.0 SOHC |
2.0 DOHC |
2.2 DOHC |
|
|
Typ silnika |
OHC L-4 |
DOHC L-4 |
DOHC L-4 |
|
|
Średnica cylindra |
86 mm |
86 mm |
86 mm |
|
|
Skok tłoka |
86 mm |
86 mm |
94.6 |
|
|
Pojemność |
1,998 cm3 |
1,998 cm3 |
2,198 cm3 |
|
|
Stopień sprężania |
9,2 : 1 |
9,6 : 1 |
9,6 : 1 |
|
|
Max moc (kw/rpm) |
78/5000 |
98/5,400 |
TBD |
|
|
Max moment (N*m/rpm) |
178,5/4000 |
184/4,600 |
TBD |
|
|
|
|
|
|
|
|
System zapłonowy |
|
|
|
2.0 SOHC |
2.0 DOHC |
2.2 DOHC |
|
|
Typ zapłonu |
zapłon bezpośredni DIS |
|
|
Wyprzedzenie w stopniach |
8 |
5 |
6 |
|
|
Kolejność zapłonu |
1-3-4-2 |
|
|
Szczelina na świecy zapłonowej |
0,9 mm |
0,8 mm |
0,8 mm / 1,0 mm |
|
|
Producent świecy zapłonowej |
BOSCH |
|
|
Typ , model świecy zapłonowej |
WR8DC |
FR8LDC4 |
FR8LDC4 / FLR8LDCU |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprzęgło, przekładnia manualna |
|
|
|
2.0 SOHC |
2.0 DOHC |
2.2 DOHC |
|
|
Typ |
jednotarczowe suche |
|
|
Zewnętrzna średnica |
215 mm |
225 mm |
225 mm |
|
|
Wewnętrzna średnica |
145 mm |
150 mm |
150 mm |
|
|
Grubość |
3,4 mm |
3,4 mm |
3,4 mm |
|
|
Ilość płynu: |
Pojemnik wspólny z układem hamulcowym |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przekładnia manualna |
|
|
|
2.0 SOHC |
2.0 DOHC |
2.2 DOHC |
|
|
Producent |
DWMC |
|
|
Typ lub model |
D-16 |
D-20 |
|
|
Przełożenie |
|
|
1 bieg |
3,545:1 |
3,545:1 |
3,545:1 |
|
|
2 bieg |
2,048:1 |
2,158:1 |
2,158:1 |
|
|
3 bieg |
1,346:1 |
1,478:1 |
1,478:1 |
|
|
4 bieg |
0,971:1 |
1,129:1 |
1,129:1 |
|
|
5 bieg |
0,763:1 |
0,886:1 |
0,886:1 |
|
|
Wsteczny |
3,333:1 |
3,333:1 |
3,333:1 |
|
|
Przekładnia główna |
3,944:1 |
3,722:1 |
3,722:1 |
|
|
Ilość oleju |
1,8l |
1,8l |
1,8l |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przekładnia automatyczna |
|
|
|
2.0 SOHC |
2.0 DOHC |
2.2 DOHC |
|
|
Producent |
ZF |
ZF |
AISIN |
|
|
Typ lub model |
4HP14 |
4HP14 |
50-40LE |
|
|
Przełożenie |
|
|
1 bieg |
2,412:1 |
2,412:1 |
3,900:1 |
|
|
2 bieg |
1,369:1 |
1,369:1 |
2,228:1 |
|
|
3 bieg |
1,000:1 |
1,000:1 |
1,477:1 |
|
|
4 bieg |
0,739:1 |
0,739:1 |
1,062:1 |
|
|
Wsteczny |
2,828:1 |
2,828:1 |
4,271:1 |
|
|
Przekładnia główna |
4,225:1 |
3,979:1 |
2,654:1 |
|
|
Ilość oleju przy wymianie |
2,5 l |
2,5 l |
6,5 ? 7 l |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamulce |
|
|
|
2.0 SOHC |
2.0 DOHC |
2.2 DOHC |
|
|
Serwo wymiar w calach |
|
|
Serwo 1 |
7 |
7 |
7 |
|
|
Serwo 2 |
8 |
8 |
8 |
|
|
Wymiar głównego cylindra |
23,8 mm |
23,8 mm |
23,8 mm |
|
|
Stosunek siły |
5,0:1 |
5,0:1 |
5,0:1 |
|
|
Hamulce przednie |
Tarczowe wentylowane |
|
|
Hamulce tylne |
Tarczowe pełne |
|
|
Ilość płynu |
0,5 l |
|
|
|
|
|
|
|
|
Opony i koła |
|
|
|
2.0 SOHC |
2.0 DOHC |
2.2 DOHC |
|
|
Standardowy wymiar opon |
195/70R14 |
205/60R15 |
205/60R15 |
|
|
Standardowy wymiar obręczy |
5.5JX14 |
6.0JX15 |
6.0JX15 |
|
|
Ciśnienie przy pełnym załadunku |
|
|
195/70R14 |
|
|
|
Przód |
29 |
|
|
|
|
Tył |
29 |
|
|
|
|
205/60R15 |
|
|
|
Przód |
|
29 |
29 |
|
|
Tył |
|
29 |
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Układ kierowniczy |
|
|
|
2.0 SOHC |
2.0 DOHC |
2.2 DOHC |
|
|
Pompa wspomagania, przekładnia |
Zębatkowa przekładnia kierownicza ze wspomaganiem |
|
|
Zbieżność kół |
|
|
Przód |
|
|
|
Toe-in at Each wheel (stopnie/mm) |
-0.1 +- 0.08 (-0.6 +-0.5) |
|
|
Caster (o) |
3 +-1 |
|
|
Camber (o) |
-0.2 +-1 |
|
|
Tył |
|
|
|
Toe-in at Each wheel (stopnie/mm) |
0.16+-0.08 (1 +-0.5) |
|
|
Camber (o) |
-0.8+-1 |
|
|
Ilość oleju |
1l |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawieszenie |
|
|
|
2.0 SOHC |
2.0 DOHC |
2.2 DOHC |
|
|
Przednie |
Kolumna McPerhson z wahaczem |
|
|
Tylne |
Kolumna z dwoma wahaczami poprzecznymi i jednym wzdłużnym (wleczonym) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zasilanie paliwem |
|
|
|
2.0 SOHC |
2.0 DOHC |
2.2 DOHC |
|
|
Rodzaj wtrysku |
MPI, wielopunktowy wtrysk paliwa |
|
|
Rodzaj pompy paliwa |
Elektryczna |
|
|
Filtr paliwa |
Papierowo węglowy zamknięty nie rozbieralny |
|
|
Pojemność zbiornika z rezerwą |
65 l |
|
|
|
|
|
|
|
|
System smarowania |
|
|
|
2.0 SOHC |
2.0 DOHC |
2.2 DOHC |
|
|
Rodzaj smarowania |
Obieg wymuszony |
|
|
Typ pompy olejowej |
Zębata pompa oleju o zazębieniu wewnętrznym |
|
|
Typ filtra oleju |
Papierowy zamknięty pełno przepływowy |
|
|
Ilość oleju przy wymianie |
4,0l |
|
|
|
|
|
|
|
|
System chłodzenia |
|
|
|
2.0 SOHC |
2.0 DOHC |
2.2 DOHC |
|
|
Rodzaj chłodzenia |
Ciecz chłodząca w obiegu wymuszonym |
|
|
Typ chłodnicy |
Przepływ krzyżowy |
|
|
Typ pompy chłodzenia |
Pompa odśrodkowa |
|
|
Typ termostatu |
Pellet type |
|
|
Ilość cieczy chłodzącej |
7,0 l |
|
|
|
|
|
|
|
|
Układ elektryczny |
|
|
|
2.0 SOHC |
2.0 DOHC |
2.2 DOHC |
|
|
Akumulator prąd rozruchu (A) |
550 - 610 (zimny rozruch) |
|
|
Alternator prąd ładowania (A) |
95A |
|
|
Rozrusznik moc |
1.4 kW (A/V) |
|
|
|
Min: 80 max: 120 (at10) |
|
|
|
|
|
|
|