Specyfikacja







Manualna przekładnia biegów


2.0 SOHC 2.0 DOHC 2.2 DOHC

Prędkość max 188 206 TBD

Zdolność pokonywania wzniesień 0,54 0,57 TBD

Promień zawracania 5,5 5,5 TBD







Automatyczna przekładnia biegów


2.0 SOHC 2.0 DOHC 2.2 DOHC

Prędkość max 187 192 TBD

Zdolność pokonywania wzniesień 0,62 0,65 TBD

Promień zawracania 5,5 5,5 TBD







Silnik


2.0 SOHC 2.0 DOHC 2.2 DOHC

Typ silnika OHC L-4 DOHC L-4 DOHC L-4

Średnica cylindra 86 mm 86 mm 86 mm

Skok tłoka 86 mm 86 mm 94.6

Pojemność 1,998 cm3 1,998 cm3 2,198 cm3

Stopień sprężania 9,2 : 1 9,6 : 1 9,6 : 1

Max moc (kw/rpm) 78/5000 98/5,400 TBD

Max moment (N*m/rpm) 178,5/4000 184/4,600 TBD







System zapłonowy


2.0 SOHC 2.0 DOHC 2.2 DOHC

Typ zapłonu zapłon bezpośredni DIS

Wyprzedzenie w stopniach 8 5 6

Kolejność zapłonu 1-3-4-2

Szczelina na świecy zapłonowej 0,9 mm 0,8 mm 0,8 mm / 1,0 mm

Producent świecy zapłonowej BOSCH

Typ , model świecy zapłonowej WR8DC FR8LDC4 FR8LDC4 / FLR8LDCU







Sprzęgło, przekładnia manualna


2.0 SOHC 2.0 DOHC 2.2 DOHC

Typ jednotarczowe suche

Zewnętrzna średnica 215 mm 225 mm 225 mm

Wewnętrzna średnica 145 mm 150 mm 150 mm

Grubość 3,4 mm 3,4 mm 3,4 mm

Ilość płynu: Pojemnik wspólny z układem hamulcowym







Przekładnia manualna


2.0 SOHC 2.0 DOHC 2.2 DOHC

Producent DWMC

Typ lub model D-16 D-20

Przełożenie

1 bieg 3,545:1 3,545:1 3,545:1

2 bieg 2,048:1 2,158:1 2,158:1

3 bieg 1,346:1 1,478:1 1,478:1

4 bieg 0,971:1 1,129:1 1,129:1

5 bieg 0,763:1 0,886:1 0,886:1

Wsteczny 3,333:1 3,333:1 3,333:1

Przekładnia główna 3,944:1 3,722:1 3,722:1

Ilość oleju 1,8l 1,8l 1,8l







Przekładnia automatyczna


2.0 SOHC 2.0 DOHC 2.2 DOHC

Producent ZF ZF AISIN

Typ lub model 4HP14 4HP14 50-40LE

Przełożenie

1 bieg 2,412:1 2,412:1 3,900:1

2 bieg 1,369:1 1,369:1 2,228:1

3 bieg 1,000:1 1,000:1 1,477:1

4 bieg 0,739:1 0,739:1 1,062:1

Wsteczny 2,828:1 2,828:1 4,271:1

Przekładnia główna 4,225:1 3,979:1 2,654:1

Ilość oleju przy wymianie 2,5 l 2,5 l 6,5 ? 7 l







Hamulce


2.0 SOHC 2.0 DOHC 2.2 DOHC

Serwo wymiar w calach

Serwo 1 7 7 7

Serwo 2 8 8 8

Wymiar głównego cylindra 23,8 mm 23,8 mm 23,8 mm

Stosunek siły 5,0:1 5,0:1 5,0:1

Hamulce przednie Tarczowe wentylowane

Hamulce tylne Tarczowe pełne

Ilość płynu 0,5 l







Opony i koła


2.0 SOHC 2.0 DOHC 2.2 DOHC

Standardowy wymiar opon 195/70R14 205/60R15 205/60R15

Standardowy wymiar obręczy 5.5JX14 6.0JX15 6.0JX15

Ciśnienie przy pełnym załadunku

195/70R14


Przód 29



Tył 29



205/60R15


Przód
29 29

Tył
29 29







Układ kierowniczy


2.0 SOHC 2.0 DOHC 2.2 DOHC

Pompa wspomagania, przekładnia Zębatkowa przekładnia kierownicza ze wspomaganiem

Zbieżność kół

Przód


Toe-in at Each wheel (stopnie/mm) -0.1 +- 0.08 (-0.6 +-0.5)

Caster (o) 3 +-1

Camber (o) -0.2 +-1

Tył


Toe-in at Each wheel (stopnie/mm) 0.16+-0.08 (1 +-0.5)

Camber (o) -0.8+-1

Ilość oleju 1l







Zawieszenie


2.0 SOHC 2.0 DOHC 2.2 DOHC

Przednie Kolumna McPerhson z wahaczem

Tylne Kolumna z dwoma wahaczami poprzecznymi i jednym wzdłużnym (wleczonym)







Zasilanie paliwem


2.0 SOHC 2.0 DOHC 2.2 DOHC

Rodzaj wtrysku MPI, wielopunktowy wtrysk paliwa

Rodzaj pompy paliwa Elektryczna

Filtr paliwa Papierowo węglowy zamknięty nie rozbieralny

Pojemność zbiornika z rezerwą 65 l







System smarowania


2.0 SOHC 2.0 DOHC 2.2 DOHC

Rodzaj smarowania Obieg wymuszony

Typ pompy olejowej Zębata pompa oleju o zazębieniu wewnętrznym

Typ filtra oleju Papierowy zamknięty pełno przepływowy

Ilość oleju przy wymianie 4,0l







System chłodzenia


2.0 SOHC 2.0 DOHC 2.2 DOHC

Rodzaj chłodzenia Ciecz chłodząca w obiegu wymuszonym

Typ chłodnicy Przepływ krzyżowy

Typ pompy chłodzenia Pompa odśrodkowa

Typ termostatu Pellet type

Ilość cieczy chłodzącej 7,0 l







Układ elektryczny


2.0 SOHC 2.0 DOHC 2.2 DOHC

Akumulator prąd rozruchu (A) 550 - 610 (zimny rozruch)

Alternator prąd ładowania (A) 95A

Rozrusznik moc 1.4 kW (A/V)


Min: 80 max: 120 (at10)







Projekt strony Piotr Eliasz,
Niepołomice 1 grudnia 2011