|
|
|
|
|
Prędkość maksymalna |
144 km/h (90 mph) |
|
|
Zdolność pokonywania wzniesień |
0,420 tan ? |
|
|
Minimalny promień skrętu |
4,5 metra |
|
|
Średnica cylindra |
68,5 mm |
|
|
Skok tłoka |
72,0 mm |
|
|
Pojemność całkowita |
796 cm 3 |
|
|
Stopień sprężania |
9,3 : 1 |
|
|
Moc maksymalna |
38,23 KW przy 6000 rpm |
|
|
Moment maksymalny: |
71,61 N*m przy 3500 rpm |
|
|
Wolne obroty (A/C włączone) |
1000 +- 50 rpm |
|
|
Wolne obroty (A/C wyłączone) |
950 rpm |
|
|
Typ silnika |
Rzędowy trzy cylindrowy |
|
|
Typ zapłonu |
???????? |
|
|
Distibuitor |
tip senzor optic |
|
|
Rozrusznik |
SD 80 |
|
|
Świece zapłonowe benzyna bezołowiowa |
BPR5EY-II, RN9YC4 |
|
|
Świece zapłonowe benzyna ołowiowa |
BPR5EY, RN9YC4 |
|
|
Typ podawania paliwa |
MPI, wtrysk wielopunktowy |
|
|
Pompa paliwa |
Elektryczna pompa paliwa w zbiorniku |
|
|
Filtr paliwa |
Nierozbieralny papierowy wymienny |
|
|
Typ smarowania silnika |
Wymuszony obieg oleju |
|
|
Typ pompy oleju |
Pompa rotacyjna |
|
|
Typ chłodzenia |
Wymuszony obieg płynu chłodzącego |
|
|
Chłodnica |
O przepływie krzyżowym |
|
|
Typ pompy chłodzącej |
Odśrodkowa |
|
|
Termostat |
Tip Pellet |
|
|
Filtr powietrza |
Fara tesatura |
|
|
Toba |
Katalizator, obwód zamknięty |
|
|
Akumulator |
MF |
|
|
Ilość oleju po demontażu silnika: |
3 litry |
|
|
Ilość oleju podczas wymiany z filtrem |
2,7 litra |
|
|
Ilość oleju podczas wymiany bez filtra |
2,5 litra |
|
|
Ilość oleju od poziomu MIN do MAX |
1 litr |
|
|
Ilość chłodziwa |
3,8 litra |
|
|
Akumulator |
12V 35Ah, 246 CCA |
|
|
Alternator |
65 A |
|
|
Rozrusznik |
0,8 kW |
|
|
Wydajność pompy benzyny |
90 - 133 litrów na godzinę |
|
|
Ciśnienie na wyjściu z pompy paliwa |
380 kPa |
|
|
Pojemność zbiornika paliwa |
35 litrów |
|
|
|
|
|